† 18-01-1984 – 28-05-2021
Daphne Sparendam
Condoleer
Ter nagedachtenis
Ze was een gelukkig en tevreden mens. Ze hield van het leven en vooral van ons.
Intens verdrietig, maar dankbaar voor de mooie herinneringen die ze bij ons achterlaat, geven wij u kennis van het overlijden van mijn lieve vrouw en moeder
Daphne Sparendam
18-01-1984 - 28-05-2021
Tjade en Luca
De vele kaarten, bloemen, lieve mailtjes en de belangstelling bij het indrukwekkende afscheid op het Grote Kerkplein in Zwolle hebben ons goed gedaan.
Hartelijk dank daarvoor.
Dronten, juli 2021
Correspondentieadres: Van Pijkerenlaan 81, 8096 VA OLDEBROEK
Video van Daphne
Bekijk de video met Daphne die kort voor haar overlijden is opgenomen.
Fun
Condoleer
Family
Travel
†
Video over Daphne
Kijk
Condoleren
Schrijf een bericht in het condoleance register
Schrijf hier jouw leukste, gekste en/of meest bijzondere herinnering met Daphne.
Lieve Daphne
Ik had jou laatst nog in mijn kappersstoel. Ik mocht je toffe kapsel even bijwerken. Dat korte haar stond je trouwens fantastich! We kwamen snel in gesprek wat er eigenlijk aan de hand was. Je was ziek.. heel ziek en je zou niet beter worden. Ik kende je niet maar ik had tranen in m’n ogen en kon het niet laten en ze rolde snel over mijn wangen. Wat ik uit het gesprek heel sterk herinner was jou positiviteit.. je doorzettingsvermogen en ondanks alles zag ik dat je een heel gelukkig mens waas. Ik ben zo blij dat ik jou hebt ontmoet want je bleef in mijn hoofd zitten. Ik vind je krachtig. Te mooi voor de wereld.. je zei dat je niet bang was voor de dood. Wel om je gezin te missen. Ik vind je sterk lieve Daphne. Ik weet zeker dat jij een mooi plekje hebt daarboven en dat je voor altijd over je familie en vrienden zou blijven waken! Kick some but up there! Dankjewel dat je in mijn kapperstoel kwam zitten .. dankjewel dat je me in die 15 min hebt laten zien dat het leven mooi is. Lieve Daphne rust zacht. Sterkte aan het gezin en familie en vrienden .. liefs van mirjam van kapsalon bodrum
Ik had jou laatst nog in mijn kappersstoel. Ik mocht je toffe kapsel even bijwerken. Dat korte haar stond je trouwens fantastich! We kwamen snel in gesprek wat er eigenlijk aan de hand was. Je was ziek.. heel ziek en je zou niet beter worden. Ik kende je niet maar ik had tranen in m’n ogen en kon het niet laten en ze rolde snel over mijn wangen. Wat ik uit het gesprek heel sterk herinner was jou positiviteit.. je doorzettingsvermogen en ondanks alles zag ik dat je een heel gelukkig mens waas. Ik ben zo blij dat ik jou hebt ontmoet want je bleef in mijn hoofd zitten. Ik vind je krachtig. Te mooi voor de wereld.. je zei dat je niet bang was voor de dood. Wel om je gezin te missen. Ik vind je sterk lieve Daphne. Ik weet zeker dat jij een mooi plekje hebt daarboven en dat je voor altijd over je familie en vrienden zou blijven waken! Kick some but up there! Dankjewel dat je in mijn kapperstoel kwam zitten .. dankjewel dat je me in die 15 min hebt laten zien dat het leven mooi is. Lieve Daphne rust zacht. Sterkte aan het gezin en familie en vrienden .. liefs van mirjam van kapsalon bodrum