Selecteer een pagina

† 18-01-1984 – 28-05-2021

Daphne Sparendam

Condoleer

Ter nagedachtenis

Ze was een gelukkig en tevreden mens. Ze hield van het leven en vooral van ons.

Intens verdrietig, maar dankbaar voor de mooie herinneringen die ze bij ons achterlaat, geven wij u kennis van het overlijden van mijn lieve vrouw en moeder

Daphne Sparendam

18-01-1984 - 28-05-2021

Tjade en Luca

De vele kaarten, bloemen, lieve mailtjes en de belangstelling bij het indrukwekkende afscheid op het Grote Kerkplein in Zwolle hebben ons goed gedaan.

Hartelijk dank daarvoor.

Dronten, juli 2021

Correspondentieadres: Van Pijkerenlaan 81, 8096 VA OLDEBROEK

Video van Daphne

Bekijk de video met Daphne die kort voor haar overlijden is opgenomen.

Fun

Condoleer

Family

Travel

Video over Daphne

Kijk

Condoleren

Schrijf een bericht in het condoleance register

Schrijf hier jouw leukste, gekste en/of meest bijzondere herinnering met Daphne.

 

Schrijf een bericht in het condoleance register

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Het is mogelijk dat je inzending pas in het gastenboek te zien is nadat we hem beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor inzendingen te bewerken, te verwijderen, of niet te publiceren.
Renata Rossingh-Flokstra sociaal domein uit Dronten schreef op 4 juni 2021
Daphne...wijffie....waarom??
..
We zijn geen familie maar toch weer wel. We zijn / waren directe collega's

5 dagen in de week 8 uur per dag..we deelde lief en leed en ja we hadden " sambal " discussies maar werd het ook altijd weer Uitgesproken.
Het besef dat je nu niet meer binnenloopt met jou bigsmile, jouw charisma...besef ik niet. Ik wil het niet geloven .We hebben alles gedeeld...het " gemopper" over onze partners. De periode van mijn slechtere periode mijn scheiding was jij erg duidelijk in....ik moest voor mijzelf kiezen... mijn huidige partner/man had zeker jou goedkeuring....al kwam dat vooral omdat het een" blauwe" was/ is.... tja volgens jou kan daar geen Fries tegenop... ik ga jouw nuchtere kijk op het leven missen... maar ik ga ook zeker jouw persoonlijkheid missen binnen ons team. Zoals wij samen hebben afgesproken nemen we geen afscheid ( misschien omdat ik dat niet kan) maar komen we elkaar zeker weer tegen....wijffie maak ze gek waar je nu ook mag zijn, ik vertrouw erop.... we zien elkaar weer en pakken dan eindelijk ons terrasje weer
Even geduld...