Selecteer een pagina

† 18-01-1984 – 28-05-2021

Daphne Sparendam

Condoleer

Ter nagedachtenis

Ze was een gelukkig en tevreden mens. Ze hield van het leven en vooral van ons.

Intens verdrietig, maar dankbaar voor de mooie herinneringen die ze bij ons achterlaat, geven wij u kennis van het overlijden van mijn lieve vrouw en moeder

Daphne Sparendam

18-01-1984 - 28-05-2021

Tjade en Luca

De vele kaarten, bloemen, lieve mailtjes en de belangstelling bij het indrukwekkende afscheid op het Grote Kerkplein in Zwolle hebben ons goed gedaan.

Hartelijk dank daarvoor.

Dronten, juli 2021

Correspondentieadres: Van Pijkerenlaan 81, 8096 VA OLDEBROEK

Video van Daphne

Bekijk de video met Daphne die kort voor haar overlijden is opgenomen.

Fun

Condoleer

Family

Travel

Video over Daphne

Kijk

Condoleren

Schrijf een bericht in het condoleance register

Schrijf hier jouw leukste, gekste en/of meest bijzondere herinnering met Daphne.

 

Schrijf een bericht in het condoleance register

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Het is mogelijk dat je inzending pas in het gastenboek te zien is nadat we hem beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor inzendingen te bewerken, te verwijderen, of niet te publiceren.
Suze uit Dronten schreef op 4 juni 2021
De zon schijnt vandaag om jouw leven te herdenken. Ik hoop dat alle mensen, rode rozen en zonneschijn je familie en andere geliefden de kracht geven om met het verdriet om te gaan.

Een beeld dat nooit meer uit mijn herinnering zal gaan is dat jij samen met je man op de steiger bij de Bremerbaai ging zitten. Ik was daar ook met mijn gezin en zag je lopen. Je was toen al ziek. Vanaf het strand heb ik toen een foto van jullie gemaakt en naar je geappt. Zon, steiger, jullie voeten bungelend boven het water en zeilbootjes op de achtergrond. Het was net een ansichtkaart.

Als collega zal ik nooit de gesprekken in het rookhok van het oude gemeentehuis vergeten. Ook al kwamen we daar voor een momentje pauze of rust, met jou ging het altijd ergens over. Of al die keren dat je de kamer van het team binnenkwam lopen en je eeuwige glimlach kwam brengen.

Kuiltjes in je wangen en een tikkie stoer
Nooit bang om kwetsbaar te zijn
En altijd aan het roer

Van je eigen leven en je eigen geest
Kijken in de spiegel
Is jouw nooit vreemd geweest

Hopelijk heeft die spiegel, zo nu en dan ook weergegeven
Dat wat jij dan zag
Voor zoveel mensen iets betekent heeft in het leven
Even geduld...