† 18-01-1984 – 28-05-2021
Daphne Sparendam
Condoleer
Ter nagedachtenis
Ze was een gelukkig en tevreden mens. Ze hield van het leven en vooral van ons.
Intens verdrietig, maar dankbaar voor de mooie herinneringen die ze bij ons achterlaat, geven wij u kennis van het overlijden van mijn lieve vrouw en moeder
Daphne Sparendam
18-01-1984 - 28-05-2021
Tjade en Luca
De vele kaarten, bloemen, lieve mailtjes en de belangstelling bij het indrukwekkende afscheid op het Grote Kerkplein in Zwolle hebben ons goed gedaan.
Hartelijk dank daarvoor.
Dronten, juli 2021
Correspondentieadres: Van Pijkerenlaan 81, 8096 VA OLDEBROEK
Video van Daphne
Bekijk de video met Daphne die kort voor haar overlijden is opgenomen.
Fun
Condoleer
Family
Travel
†
Video over Daphne
Kijk
Condoleren
Schrijf een bericht in het condoleance register
Schrijf hier jouw leukste, gekste en/of meest bijzondere herinnering met Daphne.
Dag prinses,
ik zie ons nog zitten...bij oma op de bank...
Slappe lach om helemaal niks. Elkaar irriteren tot we moesten lachen. Ruzie maken tot we niet eens wisten waarover 't ook alweer ging. En dan, jawel...weer lachen. Het werd een vast ritueel.
Racen naar the break om nog naar binnen te mogen, weggaan met meer geld dan waarmee we gekomen waren...
Later, in Elburg, stiekem samen in jouw fijne en kleine huisje na 21u...samen zorgen voor Luca, picknicks met zijn drietjes in 't park.
Er waren ook 'grote dingen'.
Festivals. Backstage bij Bevrijdingspop. Dagjes weg.
En toch...het cliché is waar...
De kleine dingen zijn de grootste herinneringen...en die houd ik voor altijd in een doosje in m'n hart, samen met 'onze ring' om mijn vinger.
Ik hou van jou en ben onwaarschijnlijk trots en intens gelukkig dat we deel waren van elkaars leven.
Zonder jou, was ik niet geweest wie ik ben, nu ik later groot ben.
Ook ben ik dankbaar dat ik je dit allemaal nog zelf heb mogen vertellen.
Je weet wel, voor als je niet kan lezen waar je nu bent.
Liefs,
Jouw Popje
Lieve Tjade, geweldige Luca,
Wat hadden jullie toch een topwijf als vrouw en moeder.
Daphne vertelde veel over jullie, daarom voelt 't alsof ik jullie toch (nog steeds, in geval van Luca) een beetje ken.
Jullie mogen trots zijn op jezelf. Ik ben het in ieder geval wel, op jullie.
Veel liefs en een dikke knuffel en kus, al ben ik voor jullie waarschijnlijk een onbekende...
Ik denk aan jullie.
Liefs Tamara Lit
ik zie ons nog zitten...bij oma op de bank...
Slappe lach om helemaal niks. Elkaar irriteren tot we moesten lachen. Ruzie maken tot we niet eens wisten waarover 't ook alweer ging. En dan, jawel...weer lachen. Het werd een vast ritueel.
Racen naar the break om nog naar binnen te mogen, weggaan met meer geld dan waarmee we gekomen waren...
Later, in Elburg, stiekem samen in jouw fijne en kleine huisje na 21u...samen zorgen voor Luca, picknicks met zijn drietjes in 't park.
Er waren ook 'grote dingen'.
Festivals. Backstage bij Bevrijdingspop. Dagjes weg.
En toch...het cliché is waar...
De kleine dingen zijn de grootste herinneringen...en die houd ik voor altijd in een doosje in m'n hart, samen met 'onze ring' om mijn vinger.
Ik hou van jou en ben onwaarschijnlijk trots en intens gelukkig dat we deel waren van elkaars leven.
Zonder jou, was ik niet geweest wie ik ben, nu ik later groot ben.
Ook ben ik dankbaar dat ik je dit allemaal nog zelf heb mogen vertellen.
Je weet wel, voor als je niet kan lezen waar je nu bent.
Liefs,
Jouw Popje
Lieve Tjade, geweldige Luca,
Wat hadden jullie toch een topwijf als vrouw en moeder.
Daphne vertelde veel over jullie, daarom voelt 't alsof ik jullie toch (nog steeds, in geval van Luca) een beetje ken.
Jullie mogen trots zijn op jezelf. Ik ben het in ieder geval wel, op jullie.
Veel liefs en een dikke knuffel en kus, al ben ik voor jullie waarschijnlijk een onbekende...
Ik denk aan jullie.
Liefs Tamara Lit