Selecteer een pagina

† 18-01-1984 – 28-05-2021

Daphne Sparendam

Condoleer

Ter nagedachtenis

Ze was een gelukkig en tevreden mens. Ze hield van het leven en vooral van ons.

Intens verdrietig, maar dankbaar voor de mooie herinneringen die ze bij ons achterlaat, geven wij u kennis van het overlijden van mijn lieve vrouw en moeder

Daphne Sparendam

18-01-1984 - 28-05-2021

Tjade en Luca

De vele kaarten, bloemen, lieve mailtjes en de belangstelling bij het indrukwekkende afscheid op het Grote Kerkplein in Zwolle hebben ons goed gedaan.

Hartelijk dank daarvoor.

Dronten, juli 2021

Correspondentieadres: Van Pijkerenlaan 81, 8096 VA OLDEBROEK

Video van Daphne

Bekijk de video met Daphne die kort voor haar overlijden is opgenomen.

Fun

Condoleer

Family

Travel

Video over Daphne

Kijk

Condoleren

Schrijf een bericht in het condoleance register

Schrijf hier jouw leukste, gekste en/of meest bijzondere herinnering met Daphne.

 

Schrijf een bericht in het condoleance register

 
 
 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je e-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Het is mogelijk dat je inzending pas in het gastenboek te zien is nadat we hem beoordeeld hebben.
We behouden ons het recht voor inzendingen te bewerken, te verwijderen, of niet te publiceren.
Marlies uit Zwolle schreef op 1 juni 2021
Lieve vriendin,
Jij kwam in Dronten werken toen Marvin en ik nog inkomensconsulenten waren. Wij konden al gelijk goed met elkaar. Wat ik erg kon waarderen is dat je niet klakkeloos dingen deed, maar nadacht over gevolgen en dus regelmatig bij mij checkte of iets wel of niet goed was.

Op een gegeven moment hadden wij samen wat vaste klussen. Ook toen je opnieuw ziek werd en we eigenlijk stiekem al wisten dat je niet zou terugkomen, sprak jij nog met onze baas/chef af dat je als je aan het werk zou gaan, je wat klussen voor mij wilde doen. Zo werd je mijn personal assistent. Ik kocht een setje met pennen voor je en toen ik thuis kwam bleken daar hele foute teksten op te staan (iets van You glow girl en Friday is my best day). Niet de beste teksten voor iemand die op vrijdag de behandelingen had. Wat hebben we gelachen toen ik het je gaf.

Ook ging je mee naar Madrid. We hadden een mooi clubje bij elkaar, de stichting. Je was toen nog veel moe. Dus haalde ik tijdens de wandelingen met de stichting trucjes uit zodat jij weer even kon bijtrekken. IJsje hier, winkeltje daar, fotomomentje. De fotomomenten waren trouwens legendarisch (we beelden kunstwerken uit en jij werd opgenomen in de club van selfiekoninginnen).

We deelden een kamer in Madrid. En liefde voor de voetbalclub in het hotel (die benen!). En voor lekker eten (lekker happen!). Maar, vooral voor dieren. In de dierentuin van Madrid kwamen we erachter dat jouw favoriete dier de otter is. En toen gingen we los!

Tijdens en na Madrid werden we hechter en hechter. We waren Instagram appers. Tot en met donderdag appten we tientallen keren per dag, stuurden we elkaar foto’s en video’s van otters en rode panda’s. Op het laatst stuurden we deze ook vooral voor de balans bij al het slechte nieuws. En ik hoorde van Tjade dat dat iedere keer weer een dikke glimlach op je gezicht toverde.

Hoe mooi is het dat je vorige week World Otter Day nog hebt meegemaakt (die pakken ze ons mooi niet meer af!) en dat we nu in het door jouw geliefde Zwolle otters in de stadsgracht hebben.

En toen kwam vrijdag. En was het stil in de app. Ik mis je en ik houd van je. En ik ga heel erg mijn best doen om deze vrijdag te zien als de dag waarop jij geen pijn meer hebt. Ben heul trots op je! Dag schatje ❤

Lieve Tjade, Luca en familie, gecondoleerd en heel veel sterkte. Ik ben er voor jullie! Dikke knuffels en heel veel liefde.
Even geduld...